ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- kompleksowe zarządzanie działem sprzedaży w sektorze przetwórstwa mięsnego,
- analiza rynku klientów i konkurencji branży przetwórstwa mięsnego (w oparciu o koncepcje 5 sił Portera),
- opracowanie i wdrożenie długoterminowej strategii handlowej spółki,
- tworzenie i rozwijanie portfolio produktów i usług w oparciu o trendy rynkowe, cykl życia produktów/technologii oraz założenia budżetowe,
- przygotowanie, implementacja i kontrola działań operacyjnych w celu realizacji strategii handlowej,
- tworzenie budżetu działu handlowego zarówno kosztowego jak i przychodowego – odpowiedzialność za realizację przyjętego budżetu,
- monitorowanie/analiza trendów rynkowych i technologicznych oraz poziomu sprzedaży i działań konkurencji,
- prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami,
- dbanie o sprawne funkcjonowanie działu sprzedaży – przygotowywanie procedur, KPI, opracowywanie i aktualizacja instrukcji związanych z pracą w dziale,
- inicjowanie nowych rozwiązań w zakresie funkcjonowania działu sprzedaży.
WYMAGANIA:
- znajomość branży przetwórstwa spożywczego (w szczególności przetwórstwa mięsnego) oraz technologii z nią związanych,
- doświadczenie w tworzeniu strategii i zarządzaniu sprzedażą,
- doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu skutecznych zespołów handlowych,
- dobra znajomość języka angielskiego – doświadczenie w pracy na rynkach międzynarodowych,
- umiejętność wyznaczania celów oraz nadzór nad ich realizacją,
- zdolności analityczne i negocjacyjne,
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
- prawo jazdy kat. B.
OFERUJEMY:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- narzędzia niezbędne do realizacji wyznaczonych zadań.