ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- tworzenie i publikowanie interesujących treści o charakterze sprzedażowym i wizerunkowym oraz ich dystrybucja w sieci,
- przyciągnięcie uwagi, budowanie zaangażowania oraz lojalności wybranej grupy klientów,
- planowanie harmonogramu i realizacja kampanii reklamowych (w tym płatnych),
- administrowanie treściami oraz zarządzanie społecznością online,
- monitorowanie trendów i analiza danych dotycząca zaangażowania uczestników,
- optymalizacja działań,
- raportowanie wyników, udział w tworzeniu rekomendacji dalszych aktywności w ramach oferty.
OCZEKIWANE KOMPETENCJE
- doświadczenie w realizowaniu kampanii marketingowych o charakterze sprzedażowym i wizerunkowym,
- umiejętność dotarcia zarówno do klienta biznesowego (B2B) jak i klienta indywidualnego (B2C),
- doświadczenie w tworzeniu treści o charakterze specjalistycznym i eksperckim (mile widziane doświadczenie w pracy z firmami technologicznymi lub/i przemysłowymi),
- umiejętność wykorzystywania narzędzi takich jak: Facebook, Instagram, LinkedIn i Tik-Tok,
- doskonała znajomość zasad pisowni języka polskiego,
- znajomość trendów obowiązujących w mediach społecznościowych i umiejętność wykorzystywania ich w bieżącej pracy,
- umiejętność analizy danych i wnioskowania,
- kreatywność i samodzielność w działaniu,
- dobra organizacja pracy i terminowość,
- umiejętność szybkiego i elastycznego reagowania na zmieniające się warunki i wyzwania.
ZE SWOJEJ STRONY OFERUJEMY
- pracę na samodzielnym stanowisku,
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- pracę stacjonarną w godzinach 08.00 – 16.00,
możliwość rozwoju zawodowego w branży technologii spożywczych i gastronomicznych.